Piranhas Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 54 Posts

·
Piranha Expert
Joined
·
4,309 Posts
Discussion Starter · #1 ·
i was talking to jen on msn. and aparently she found a new bf the day we broke up. i told her that she will hever be able to stay with one guy and that she has to play EVERYONE. and then shes like "im only 15" and then i said then act like it and not like a dirty slut cause i know your not one. and then shes like "oh..fuk you" were her exact words. then she blocked me LMAO. hahaha. john you were rite dude. i just want to be like you and be with a diffrent babe everynight.
 

·
"The Dancing Banana Man"
Joined
·
7,893 Posts
thisnt this the girl you said you wanted to be with for the rest of your life? hmm 15 year olds
 

·
Registered
Joined
·
61 Posts
Trust me you ll have more fun in the future and she will see you having fun and try and come crawling back. Then you tell her what she told you, but just add a BIATTCHHHH at the end...........
 

·
Registered
Joined
·
492 Posts
phantom45f said:
Trust me you ll have more fun in the future and she will see you having fun and try and come crawling back. Then you tell her what she told you, but just add a BIATTCHHHH at the end...........
I dont no you but from what it sounds you are a kind hearted guy and see will realize she made a mistake and want you back. My ex girl did that but I messed with her emotions and then I toled her to go fuc her self, My girl wanted to hurt her bad. But dont take her back right away if see does that Make her earn it and make her understand You will not take her sh*t again. Good luck marco.
 

·
5 TIME CHAMPS
Joined
·
19,146 Posts
marco said:
haha. ok. i know inside she loves me tho
she loves you as much as the next guy she dating..move on kiddo
 

·
...just back for a bit to catch up...
Joined
·
6,328 Posts
marco said:
i just want to be like you and be with a diffrent babe everynight.
...um that's great that you admire me like that, kinda freaky too
...but im sorry dude, i'm not with a different babe everynight, just every friday night when im out clubbing
...but seriously though, i'm not a playa type guy...i have my eye on this one girl
 

·
Registered
Joined
·
492 Posts
USMC*sPiKeY* said:
JEARBEAR said:
USMC*sPiKeY* said:
I am a post whore
Yes I no.
...where did you get that quote from?
...and yes i'll admit im a post whore, what's your point? so is the majority of the pfury family
...plus i get bored at 1am in the morning, so i post
Just messen with ya but I quoted something you said and I erased it and changed it and wrote, your a post whore
 

·
.pocketful of sunshine.
Joined
·
16,831 Posts
marco said:
haha. ok. i know inside she loves me tho
No girls at that age know what love is...trust me I should know. They'd like to think so...but they dont.
 
1 - 20 of 54 Posts
Status
Not open for further replies.
Top