Piranhas Forum banner

do you think c-cup breasts are the perfect size on a fine figured girl?

  • YES

    Votes: 0 0.0%
  • NO

    Votes: 0 0.0%
  • I prefer this size [please post the size you think is best]

    Votes: 0 0.0%
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 48 Posts

·
I Have No Fish but I Have Japanese Girls On My Ava
Joined
·
18,487 Posts
LOL.. Now this has to be the "2nd most" pointless thread.
 

·
Registered
Joined
·
1,662 Posts
YUP!!

B's are just not big enough no matter how small the girl is. D's are just to big and probably sag. C's are big enough and plus they don't sag as much compared to D's.
 

·
Registered
Joined
·
2,412 Posts
c's are nice. but it all depends. If you are just out for a one night stand, the bigger the funner. In a relationship, it dont really matter. HAHA my girl has a nice rack!
 

·
...just back for a bit to catch up...
Joined
·
6,193 Posts
Discussion Starter · #8 ·
bobme said:
wtf? no.
My gf's has a "A" cup size, but .. she asain so ... i dono, they fit in my mouth.
hey whatever works for you man, as long as you can get it in your mouth its fine......
 

·
...just back for a bit to catch up...
Joined
·
6,193 Posts
Discussion Starter · #10 ·
MPower said:
You can't use because she's asian excuse. Mine is too and she is C's.
most asian girls are "a" cup though, but the girl im seeing has a c cup, so its all good
 

·
"The Dancing Banana Man"
Joined
·
7,760 Posts
MPower said:
bobme said:
USMC*sPiKeY* said:
bobme said:
No, i like A
a cup?.....kind of girls are you lookin at? pre-teens?
wtf? no.
My gf's has a "A" cup size, but .. she asain so ... i dono, they fit in my mouth.
You can't use because she's asian excuse. Mine is too and she is C's.
im not, im just saying most of them are small, same goes for there feet. However som have very large boobs.
its just some thing that happens, kinda like a guys dick, however black males dicks seem to be larger then whites.
 

·
Registered
Joined
·
1,662 Posts
bobme said:
MPower said:
bobme said:
USMC*sPiKeY* said:
bobme said:
No, i like A
a cup?.....kind of girls are you lookin at? pre-teens?
wtf? no.
My gf's has a "A" cup size, but .. she asain so ... i dono, they fit in my mouth.
You can't use because she's asian excuse. Mine is too and she is C's.
im not, im just saying most of them are small, same goes for there feet. However som have very large boobs.
its just some thing that happens, kinda like a guys dick, however black males dicks seem to be larger then whites.
You just setup yourself on that comment.
 

·
...just back for a bit to catch up...
Joined
·
6,193 Posts
i already took advantage of it, so no worries M


....im sorry bobme, i hope i didn't offend you, it was just out there, and i couldn't hold back...so yea, my apologies, i hope i didn't offend you
 

·
"The Dancing Banana Man"
Joined
·
7,760 Posts
USMC*sPiKeY* said:
i already took advantage of it, so no worries M


....im sorry bobme, i hope i didn't offend you, it was just out there, and i couldn't hold back...so yea, my apologies, i hope i didn't offend you
no its ok, smart ass remarks are cool.
 

·
joey'd is da man
Joined
·
14,077 Posts
bigger is better - so long as they are not on a big fat munter!
 

·
5 TIME CHAMPS
Joined
·
19,142 Posts
RhomZilla said:
LOL.. Now this has to be the "2nd most" pointless thread.
who care ..i like j/lo type ass...
 
1 - 20 of 48 Posts
Status
Not open for further replies.
Top